Härlig söndag.

Nellie sover middag och har gjot sen typ 14.30. Blev lite sent idag eftersom vi varit hos Åsa och barnen hela förmiddagen. Lika härligt som vanligt! Åsa var snäll och bjöd oss på lunch. Barnen härjade massor. Och idag lekte dom ganska snällt. :) Nellie var på väldans bra humör, tills hon började bli trött då ;)

Kanske borde väcka henne snart? Annars blir det jääääättesent ikväll. Det gör väl egentilgen inte mycket, hon ska ju inte till förskolan imorgon. Eftersom hon har vattkoppa. Ja ni läste rätt. Vattkoppa. 1 prick fick hon. 1! Vad var det bra för? Kunde det inte brytit (heter det så? I värmland säger vi ju "bröte" :S) ut ordentligt? Nu riskerar hon/vi att det kommer en gång till. Tråkigt. Jaja, så kan det vara. Får ringa förskolan imorgon och se vad dom säger.

Jag sitter och pluggar jag. har skrivit ca 600 ord på första studieenheten och är knappt halvvägs igenom. Känns som att det kan bli en låååång "uppsats". Den sociala omsorgens historia, och det är mycket som hänt för att vi ska vara där vi är idag. Men ändå känns det som att det finns så mycket mer som kan ändras.
Ja vi får väl se hur mycket det blir skrivet.

Nu, väcka troll tror jag.

Hejpa!


Kommentarer
Idont

Brutit. Det kan komma fler koppor innan det är över.

2012-04-01 @ 17:50:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0