Jo men sedär ja..

Det är vattkoppor denna gången. Undrar vad tusan det var för några veckor sen då? Nu har hon ett 15-20 tal blåsor och fler blir det säkert. Stackars liten. Det kliar på henne, men hon kommer faktiskt ihåg och inte riva. Så hon sitter med handflatorna och drar över kroppen och huvudet. Sötnosa!
Får införskaffa något som kan lindra klådan. Kylbalsam kanske? Eller har ni något annat tips?

Undrar vad dom säger på förkolan när jag ringer imorgon och säger att Nellie inte kommer denna veckan heller. Är så tråkigt att hon inte kan vara där. Och hon saknar både barn och "fröknar" himla mycket. :-(

Nu ska jag sätta mig och kolla på filmen på 3:an och hoppas på att Christian kommer hem snart. :-)

Godkväll på er!


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Är det bara några och barnen inte är så gamla har jag hört att man kan få om det... tyvärr!

2012-04-16 @ 06:35:03
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0