Lyckan är gjord!

Instagram finns nu till android och har gjort sen den 3:e. Tack till Hanna som berättade det för mig :D
Superlycklig nu! Det var en app jag saknade väldigt mycket från Iphone.
Nu saknas bara "Rumble" så har jag det jag vill ha, än så länge. :)

Idag har det varit en lugn dag. Haft sovmorgon, idag igen. Lovely. Men imorgon är det Christians tur och få sova lite ;) Så jag borde kanske hoppa i säng snart. Mannen i huset är ju ändå inte hemma, han är iväg och grejar bil. Så snart kanske vi har två fungerande bilar gen. Vore inte fel alls det, när vi båda snart kommer behöva bil.

Imorgon blir det dejt med Åsa och barnen igen. Hoppas min trollunge har en lugnare dag imorgon. För idag har hon inte varit nådig med vrånghet och busande. Shit vilken energi! Skulle vilja ha en skopa av den.

Nu sova. Godnatt på er.

Tänk vad kul det är när man får reda på sker och ting. Allt är inte vad det verkar att vara ibland.
Tur man låter saker och ting rinna av, som vatten på en gås. Tar allt med en nypa (grävskopa) salt.
Tråkigt är vad det är iallafall..



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, vad gott med sovmorgon! =)

2012-04-09 @ 09:28:03
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0