Måndag..

Nellie sover middag, jag ska diska, mormor tuta är på G hit och mannen i mitt liv har åkt för att jobba.

Synd att det blåser som attan ute, annars hade man kunnat gått ut ett tag. Men inte så kul och halvt blåsa iväg.

Pratade med förskolan förut, dom skrattade lite eftersom N bara fått en (!) vattkoppa. Men hon var välkommen tillbaka på onsdag. :) Får se om jag behöver ändra schemat också. Det beror ju på när jag ska få börja provjobba. Hoppas det blir till veckan, för då hinner jag förvarna förskolan om tider och så. :)

Nu diska, sen fika!
God dag!


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Så synd när våren blåser bort sådär!!!

2012-04-02 @ 15:46:00
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0