Ska inte förskolor vara trygga?

Det känns konstigt och läsa om "fröknar" på en förskola (närmar bestämt förskolan Humlan i Botkyrka/fittja) som beter sig på det här viset. Kränker barnen, är hårdhänt, förnedrande och till råga på allt "kommer undan med det" under en längre tid?
Är det inte personalen på förskolan som ska se till att våra barn har det bra medans vi föräldrar jobbar/pluggar eller vad vi nu gör?

Jag kan inte svara för sanningshalten i allt, men vill ändå dela med mig. För något slags belägg för anmälan borde det finnas om övrig personal vet om att det går ut i media och dom tydligen gått med på det, och att det sen finns anmälningar. Ja, jag vet. Man är oskyldig tills motsatsen bevisats.
Men det känns som att det är lite grovt för att bara vara hitte-på.
Om det skulle visa sig att detta är felaktigt, så kommer jag ta bort detta inlägg.

Länk till inlägget här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0