En ledig dag!

Ja, det blev det idag. Riktigt skönt. Men imorgon är det dax för lite jobb igen. Jobbar tis-tors och sen ledig 3 dagar igen. Och helgen kommer bli hur bra som helst, om det går som vi tänkt oss. ;) Får se om jag kanske kan lura med Åsa till stan en tur på fredag också och gå lös i lite affärer på bergvik ;D Fixa bolaget också kanske. :) Får prata med henne om det, om hon inte läser här före det förstås ;)

Idag har vi inte gjort så mycket, lekt lite med Åsa och Isabell och sen varit hemma och tagit det lugnt. :)
Raringen var iväg imorse och besiktigade V70:n han och nu får den köras igen. Blev 2 tvåor på den, men det hade vi faktiskt räknat med. Det ska fixas inom kort så den blir helt klar. :)
Är så himla glad över att ha den bilen igång igen, älskar den!

Borde egentligen gå och lägga mig men Christian föreslog en film, och vem kan tacka nej till lite film-mys? "Hunger games" och chips! Blir ett bra avslut på en bra dag. :) Insåg nyss att filmen är över 2 timmar, men vad gör det? Kan lägga mig tidigare imorgon :)

Vad gör ni ikväll? :)


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Det blev Robinsson och Dallas för oss! =)

Svar: Är Dallas något att ha då? Det var ju bra när det gick förr iallafall :)
Fröken C

2012-08-21 @ 06:56:00
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0