Födelsedag och kalasplanering.

Nu sitter jag här igen. Trött, som vanligt.
Har jobbat hela helgen och idag var det banne mig slitsamt. Jobbade 7-15.30 och ja, vi var sysselsatta hela tiden!
Tur att man hade trevligt jobbsällskap idag iallafall. :)

Nellie har hunnit fylla hela 2 år! Det gjorde hon i onsdags, den 1/8. Hur i hela friden kunde tiden gå så otroligt fort?
Det var ju inte alls längesen vår lilla älskling kom till världen och var så otroligt liten. Vi har haft henne i vårt liv hela 2 år! Underbart, men också en utmaning. Den bästa utmaningen! <3
Nu är det fullt ös, både på gott och ont.
Jag älskar henne med hela mitt hjärta och mer därtill. Även dom gånger hon retar gallfeber på mig och får sina "små" utbrott. ;)
Hennes födelsedag spenderade vi inne i Karlstad och inne på leksaksbutiker. Hon fick springa vind för våg och klämma, känna, välja och vraka bland allt som fanns. Det hon valde helt själv var en skurhink, sen fick vi hjälpa henne lite. Så det blev en liten kaffebryggare, för hon bjuder alltid på kaffe här hemma, och en arbetsbänk med motiv från bilar, med tillhörande verktyg och bil att laga. Lill-fröken verkade väldigt nöjd med dagen. :)
 
Kalaset är det bokat för på söndag. :) Så imorgon ska jag, Therese och Nellie inhandla lite saker på ÖB.
Måste ju försöka hitta saker som hör ett barnkalas till, ballonger, tallrikar med roliga motiv och sånt där. :)
 
Har ni några tips på vad man kan hitta på för roligt när det är kalas för en 2-åring? :)
 
Nu ska jag sluta. Måste sova.
Jag vet snart inte vad jag heter.
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0