Onsdag då.

Mitt i veckan. Känns drygt. Men tröstar mig med att jag jobbar imorgon och sen är jag ledig 3 dagar. Underbart!
Fredagen blir det staden med Åsa (utan barn!) och lördag blir det lite party! :D Hoppas verkligen att det blir av nu, och att ingen bangar. Är helt pepp på detta nu! Ska bli så jädra kul! :D Eller vad tror du Åsa? :D

Nu väntar jag på att raringen kommer hem med maten så vi kan glo lite på tv och sen sova. Inte hunnit äta något sen typ 14 idag, eftersom jag jobbat.
Imorgon är det jobb 7.00-15.00 och sen ledig! :D

Jaja, nu kommer han nog. Dax att sluta.

Godnatt! :)


Kommentarer
åslög

Jag längtar som en tok darling :-D Ska bli härligt att få spendera en dag i stan med dig. Ännu härligarräe att få dricka med dig :-D Puss ♥

2012-08-23 @ 07:48:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0