Stan med Åsa.

Jag och Åsa drog till stan imorse och på vägen dit så slängde jag in Nellie hos mormor. Blir ganska mycket mormor denna helgen, men det gör nog inte något för någon av dom :)

Hade en superrolig dag med Åsa i stan, hittade lite smått och gott och vi båda fick med lite grejer hem :) Tack så mycket för idag bejb! <3
Och imorgon kör vi! Fy tusan vad pepp jag är för imorgon! :D
Nellie ska till mormor och jag, Åsa och Christian drar till stan för party med Magnus och Jocke. Krogen blir! Uuh, det var längesen! :D

Ikväll gjorde jag och Nellie lite muffins. Det var tänkt att det skulle bli cupcakes, men hade inte några ordentliga burkar att förvara dom i så vi la inte på någon frosting, utan den står redo i en bunke och är bara att kleta dit när man ska äta dom. :) Nellie fick spritsa ut lite på en muffin så hon fick prova iallafall, så den står i kylen och väntar. Hon får den imorgon innan hon åker till mormor, eller så får hon ta med sig den :)

Har nyss skjölt ur färgen i håret också, det är meningen att det ska skifta lite i rött, men får väl se imorgon när det torkat hur det blev med den saken. Utväxten verkar vara borta iallafall ;)

Nu? Det får nog bli sängen.
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0