En lugn söndag.

Nellie har tillbringat en natt hos mormor och morbror. Hon tycker det är så himla kul där. Och igår när vi kom dit så klappade hon mig på ryggen och sa "hejdo mamma". Jag fick alltså inte vara kvar. Haha.

Jag tillbringade kvällen med trevligt sällskap, kortspelen uno och RUTER sju samt "breaking dawn"-filmen. Hur bra lördag som helst! Kan ju inte bli annat än bra med T och H :)

Idag så blev det lite städ innan vi åkte för att hämta trollungen. Det blir så himla tomt här hemma utan henne. Hon håller alltid på med saker och ting. Liv och rörelse dagarna i ända. Inte konstigt att det blir tomt.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig eller om jag faktiskt ska kolla på ett avsnitt "Grey's anatomy". Det lutar åt grey's-hållet faktiskt.

Ps. glömde bort att sno bilder från T och H också. Får fixa det. Så återkommer med bilder inom kort.
Jag får uppdatera Dayviews/BDB med nytt, det har inte hänt på läääänge. ;)

Godkväll!


Kommentarer
Emma:)

Hoppas du haft en bra dag!

kram.

2012-03-24 @ 08:48:14
URL: http://bycecilia.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0