Fan också.

Har sett fram emot att kolla på säsongstarten av "Greys Anatomy" ikväll. Men tror ni vår tv vill det? Nej.
Krånglar som attan, fryser bild och gnisslar ljud. Gah. Så. Jädra. Typiskt.
Och betala 25:-/avsnitt känns inte så kul det heller. Får se hur jag gör med det. Titta via tv:n kan jag iallafall glömma.
Fan!

Nellie sover iallafall efter en dag med hyss och härj. Hon har (för andra gången, och säkert inte sista) kraschat ägg på köksgolvet. Så kul och så himla lätt att torka upp. Jo men visst.

Annars är hon i den härliga trotsen redan. Krånglar med ditt och datt. Får hoppas det går över väldigt snart för detta är inge kul alls. Trodde inte dom trotsade så tidigt? Men tydligen så är det så. I det här hemmet iallafall.
Men det är sånt man får ta. Lite charmigt bort emellan är det också.

Hon har kommit på det fina uttrycket, "kan själv" och ordet "Nej!". Det verkar vara favoritorden just nu. Annars går det framåt. Både med tal och motorik. Hon är inte tyst en minut, (jo, när hon sover. Om jag har tur!) och hon har börjat springa och hoppa fram. Härligt att det går framåt för henne. Då kanske frustrationen över att inte bli förstådd på det viset, och så snabbt, som hon vill.

Nu ska jag krångla vidare med tv:n och försöka komma fram till om det är värt att köpa avsnitt eller inte.

Godkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0