Humöret är ej på topp.

Mitt humör tryter som attan. Retar mig på (ganska) mycket. Borde nog gå och lägga mig istället. Är ganska trött, så det är nog en (liten) bov i dramat..

Nellie har hållit mig sysselsatt (tack och lov) idag och herregud vad vi har skrattat sen jag hämtade henne från förskolan. Hon är det/den enda positiva idag tror jag. (Förutom besöket hos Åsa och barnen imorse förstås ;-D).
 

Vilka grimaser vi har haft för oss idag, och herregud vad vi har skrattat! <3
Älskade Unge! <3
Tur att jag har mitt lilla hjärta, när humöret tryter. :)

Nu sova och hoppas på en bra dag imorgon.
Godnatt.



Kommentarer
Jannica

Kram till dig!!

2012-03-09 @ 23:24:02
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Ullissa

Hej gumman! Låter som ett släktdrag! Visst e dom söta. Saknar er jätte mycket å skulle vilja träffa er snart!!!

Det där med språket kommer. Kommer du inte ihåg ur svårt Tuva hade det med språket? det lossnade när hon var fyra tror jag!

Har föresten gett dig en liten utmaning på min blogg!

Ha en toppen dag!

Kramisar

2012-03-10 @ 08:57:40
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se
Erika - Mamma Till Tino

Så söt och vilken härlig blogg du har! Otroligt fin.

Hoppas att ni har haft en bra helg

2012-03-12 @ 23:37:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0