5 saker om mig.

Fick en liten utmaning av Syster yster.

Jag skall skriva ner 5 saker ni inte visste om mig. 

* Jag blir väldigt äcklad av fötter. Stora fötter. Inte små, som barnfötter. Dom är mysiga :) 

* Jag är en ganska framåt tjej som inte är speciellt rädd för att träffa nya människor, om dom inte kallas potentiella arbetsgivare. Då går jag typ i baklås av nervositet. 

* Jag hade en gång en dröm om att bli journalist/krönikör eller liknande. Men det la jag ner. Rätt fort. Kan ju inte ens sköta en blogg liksom. 

* Jag är sjukt rädd för spindlar och ormar. Vem är inte det?

* Jag tycker att genus och könsroller är ett väldigt intressant ämne, och jag har funderat mer på det sen vi fick Nellie.

Ja det var 5 saker om mig! Det var inte lätt att komma på något.

Den som känner sig manad att göra detta kan väl lämna en kommentar till inlägget så jag får läsa ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0