Bebis!

Var på ultraljud idag. Ååh, så mysigt att se det lilla livet igen. Nu längtar jag ännu mer till juni! Allting såg jättebra ut och vi fick även veta att det är en liten flicka, så vitt som barnmorskan kunde se! Underbart! :)




















Fröken ville inte riktigt vara med på kort eller något idag. Fick knuffa, butta och ställa mig upp lite för att få henne att röra lite på sig. Man kunde nästan se hur hon tänkte "Ge sjutton i mig, jag vill sova!" ;) Till slut fick vi ett kort iallafall.Fröken svår är beräknad till 20/6 och vi längtar så! Nellie verkade även nöjd med att det blir en lillasyster ;)

Nu sova, jobb imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0