Dag för dag.

Hej på er. 
Attans. Jag som blev så bra på att klicka upp minst ett inlägg om dagen åt er. Det gick åt pipsvängen, igen. 
Idag får ni ett litet, kort, dag för dag-inlägg. Det är allt jag orkar bjuda på faktiskt. 
 
Torsdag: Vad gjorde vi ens i torsdags? Var det då vi var hem till Åsa och barnen kanske? Jo, men det var det ju :D Minnet är väldans bra, men otroligt kort! Jag vet att vi skrattade massor iallafall så vi hade en väldigt bra dag! :) 
 
Fredag: Jag, Åsa och Daal drog till Willys när vi lämnat barnen. Lugnast så ;) Blev lite hemhandlat och vi drog lunch på BK! Fy tusan vad gôtt! Chicken royal och chili cheeze är min nya favoritmat! ;D 
 
Lördag: Jag och Nellie åkte hem till mamma/mormor på eftermiddagen. Där hade jag både barnpassning och pizza. Hur bra är inte det? :D 
Nellie var superduktig och använde bara blöja i bilen till och från mormor, eftersom hon har en tendens att somna just i bilen. Annars har hon använt pottan/toaletten! Blir så stolt! Samtidigt som jag känner lite vemod över att hon börjar bli så stor. Det har gått alldeles för fort. Vill kunna stanna klockan ibland. 
Dagen hos mamma/mormor blev jättebra. Vi skrattade, busade och myste. Underbart! 
 
Idag: Har vi bara tagit det lugnt. Var på ett förmiddagsbesök hos Åsa och dom. Barnen var INTE på bra humör. Om man säger så. Isabell och Nellie är som syskon så det är ett under att dom inte slår halvt ihjäl varandra. Haha. Men så kan det vara ibland. Alla kan inte vara på bra humör jämt. Vem är det liksom? ;) 
 

Flickan i magen då? Ja ni, mina vänner. Hon rumlar runt och nu får jag banne mig inte ligga på mage längre. Då får hon ett frispel därinne. Herreminje.. Jag har en känsla av att hon kommer likna Nellie mycket till sättet, även om hon kommer vara en egen liten person. Ååh, vad jag är nyfiken på henne! Kan det inte bli juni snart? 
Halva tiden gjord, är i vecka 20 nu (v. 19 +3) och nästa besök hos BM är  början på mars. :) 
 
Nu ni, kände jag magen kurra. Attans. Jag som skulle dricka te och sen sova. Fast å andra sidan så är jag inte jättetrött längre. Nellie och jag skulle ju sova en liiiiten stund i eftermiddags. Vi sov visst från ca 14.30-17.15. Blev liiite för länge. Nellie somnade för typ 30 minuter sen och jag kommer säkert sitta här och glo ett tag till. 
Jisses vad trötta vi kommer vara imorgon. Nellie på förskolan och jag på jobbet. Typiskt. 
 
Nej just det, mat kanske? Nudlar. Ja! Det är mat ;) 
 
Godnatt! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0