Kärlek.


Nu är det 15 veckor kvar till bf. 
Är i v. 25 (24 +4) idag. 
Gud vad vi längtar. Nellie längtar nog lite hon med och hon är så nyfiken på allt som har med magen och lillasyster (även hur det ska ta sig ut) och göra. 
Nu får det gärna bli juni. <3
 
Men nu, sängen. Sova lite. Får se om jag får nattsällskap inatt igen. Vaknade till inatt vid 2-tiden (somnade vid 1) av att Nellie stod i det kolsvarta köket och ropade på mig. "mamma? maaaaammaaaa? Ja vill ha vatten ju, hörru". Hörru är tydligen ett av favoritorden nu för tiden. ;)
Hon verkade inte speciellt rädd för att kliva upp själv mitt i nätterna heller. En liten tuffng har vi med andra ord. :) Jag själv var livrädd för att kliva en meter från sängen när jag var liten. Haha.  
 
Just det ja, sova var det ja. 
Godnatt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0