V. 29.

v. 29 (28 +3) 
 
Tiden går sakta och det känns som en evighet kvar. Men det är ju "bara" 11 veckor kvar innan vår dotter är beräknad och Nellie ska få bli storasyster. Åh, som vi väntar. <3
 
Jag börjar känna mig tung och otymplig och allt börjar bli jobbigt redan. Böja sig ner eller sitta på golvet är en pina. Det är ju mysigt med rörelse och liv i magen och så men det börjar bli väldans jobbigt att hållas vaken typ hela nätterna (och dagarna). Nej, jag är inte lika positiv till graviditet denna gången. Men det kan bero på att denna gången är det mycket jobbigare och med Nellie blev jag bortskämd och mådde hur bra som helst. 
Nej, nu väntar jag på juni och hoppas på att dagen D snart är här. <3
 
Nu går jag och lägger mig. Godnatt på er! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0